Ποίηση: “Παρακαταλογή”
Γράφει η Σελάνα Γραίκα // *
και την ανάπαυσή του ηρεμία.
και την ανάπαυσή του ηρεμία.
Του Αντώνη Κηπουρού // * Τα πρόσφορα για γυρισμό Στη θάλασσα τα ρίχνουν Παιδιά, μανάδες κι αδερφές Τα δίχτυα πριν γιομίσουν Για να χορτάσει η θάλασσα Τη μάνητα να σώσει Να ‘ρθούνε πίσω οι δικοί
ΠερισσότεραΓράφει η Δήμητρα Ντζαδήμα // Θύματα βιασμού, κυρίως γυναίκες, χρησιμοποιούν ένα Twitter hashtag για να μοιραστούν τις ιστορίες τους δημοσίως στα social media, παρόλο που δεν έχουν αναφέρει το έγκλημα στην αστυνομία . Σε μια επίδειξη αλληλεγγύης και
ΠερισσότεραΓράφει ο Γεράσιμος Δενδρινός [1] // ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΤΙΣ ΚΥΡΙΑΚΕΣ Τις Κυριακές το όνομά σου ανασύρω μέσα από λησμονημένα τιμαλφή της ψυχής, θολό αντίκρισμα και σκόνη ξεθωριασμένη πρόσοψη πολλών ετών άφησες πίσω σου,
ΠερισσότεραΑπό τον Κωνσταντίνο Μπούρα // «Φιλιά, Όσκαρ» Θέατρο Αθηνών. O Éric-Emmanuel Schmitt έχει την τιμητική του φέτος. Δύο θεατρικά του έργα παίζονται ταυτόχρονα στις αθηναϊκές θεατρικές σκηνές (ΊΔΡΥΜΑ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ, ΘΕΑΤΡΟ ΑΘΗΝΩΝ). Και στα δύο κοινό θέμα
ΠερισσότεραΓράφει ο Δημήτρης Βλαχοπάνος // «1821: Μέσα από τη ματιά σύγχρονων συγγραφέων», εκδόσεις 24 Γράμματα, Επιμέλεια: Ελπιδοφόρος Ιντζέμπελης Η λογοτεχνία έχει τη δική της δυναμική μέσα στην ιστορία. Αφηγείται με τον ιδιαίτερο τρόπο της αυτά που δε γράφει
ΠερισσότεραΤης Κωνσταντίας Σωτηρίου // * Ο αστυφύλακας έσπρωξε τον άντρα στο κελί λίγο δυνατότερα από όσο χρειαζόταν και του είπε να καθίσει ήσυχος για να δουν πως θα χειριστούν την περίπτωση του. Ο άντρας έμεινε ακίνητος μπροστά
Περισσότερατης Ελένης Φουρνάρου // * Η γυναίκα διασχίζει τον παραλιακό δρόμο αργά και αφηρημένα. Είναι μαυρισμένη, λυγερή, με ακατάστατα μαλλιά και πρόχειρα ρούχα. Μάλλον μεσήλικη, αλλά δεν της φαίνεται• κρατάει μια νεανικότητα στις κινήσεις και το βλέμμα, που παραπλανούν.
ΠερισσότεραΣε συνέχεια της πρωτότυπης δράσης «Παιχνίδι για μεγάλους στο Μουσείο», η οποία πραγματοποιήθηκε από την έναρξη της λειτουργίας του Μουσείου στην Αθήνα τον Οκτώβριο του 2019, έως και τον Μάρτιο του 2020, το Ίδρυμα Β&Ε Γουλανδρή συνεχίζει τη
ΠερισσότεραΓράφει ο Παναγιώτης Καμπάνης // * Σου έδωσα το χέρι, και σου είπα κράτα με, εσύ όμως έμεινες ακίνητη. Σου ζήτησα να μου φωνάξεις σ’ αγαπώ, εσύ όμως μόνο το ψιθύρισες. Εσύ, ναι εσύ, εσύ που
ΠερισσότεραΤης Κατερίνα Κανάκη- Αξούγκα // Η Γυναίκα έτρεξε με τα χέρια προτεταμένα στη βροχή. Έκανε μια επικίνδυνη ταλάντωση γελώντας πάνω στο κάγκελο κι έριξε το σώμα της στους καταρράκτες του ουρανού… Ολόγυρα ήταν σκοτάδι κι αυτή εκστασιασμένη ζούσε
ΠερισσότεραΓράφει η Λίλια Τσούβα // * Μαρία Σκουρολιάκου «Χρώμα Αύριο», εκδ. Λαμιακός Τύπος, σελ. 64 -Γιαγιά, έχει ο αχινός καρδιά; -Την κρύβουν τα αγκάθια του, μωρό μου! -Κι οι άνθρωποι έχουν κι αυτοί αγκάθια γύρω απ’ την καρδιά
ΠερισσότεραΣυνέντευξη του Ιωσήφ Αρνές // Ο Βασίλης Χαντζής γεννήθηκε το 1988 στην Ελλάδα και τα τελευταία χρόνια κατοικεί στην Αθήνα. Έχει τελειώσει ΙΕΚ τεχνικός εφαρμογών πληροφορικής με πολυμέσα (Multimedia), ενώ έχει παρακολουθήσει και σεμινάρια Storytelling στη Γερμανία. Το
ΠερισσότεραΓράφει η Μαρία Λιάκου // «Τα άτιτλα» της Μαργαρίτας Αλεξανδράκη, εκδ. Κέδρος, 2019 «Με τον λογοτεχνικό όρο Ωδή χαρακτηρίζεται το είδος της λυρικής ποίησης που φέρεται να πρωτοκαλλιεργήθηκε στην Αρχαία Ελλάδα κυρίως με εγκωμιαστικό χαρακτήρα. Οι ωδές αποτελούσαν στην ουσία τραγούδια που ψάλλονταν
ΠερισσότεραΓράφει η Αγγελική Κώττη // “Μη διστάσετε να ενεργήσετε ωσάν να ευρίσκεστε σε μια κατακτημένη πόλη όπου έχει ξεσπάσει μια τοπική εξέγερσις”. Ο Βρετανός πρωθυπουργός Ουίνστον Τσόρτσιλ, γράφοντας αυτό στη διαταγή του προς τον στρατηγό Ρόναλντ Σκόμπι, επικεφαλής των
ΠερισσότεραΓράφει η Κατερίνα Λιάτζουρα // * Σκέψεις για την συλλογή διηγημάτων του Νικήτα Π. Κακκαβά με τίτλο «Photogrey, Ιστορίες σε ευαισθητοποιημένο χαρτί και χωρίς καταπιεστική τεχνοτροπία», που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ρώμη, 2021 Ο τίτλος της συλλογής προϊδεάζει
ΠερισσότεραΓράφει ο Ηλίας Στόφυλας // * Αντώνης Ευθυμίου «Ψυχηλασία», εκδ. Βεργίνα Ο Γκαστόν Μπασελάρ ισχυρίζεται ότι «οι ποιητικές εικόνες έχουν μια ύλη» και ο κατεξοχήν ποιητής Αντώνης Ευθυμίου το επιβεβαιώνει χτίζοντας με την ύλη της ψυχής 39
ΠερισσότεραΓράφει ο Διονύσης Μαρίνος // «Ημέρα Ανεξαρτησίας» του Ρίτσαρντ Φορντ, μτφ: Θωμάς Σκάσσης, σελ. 699, Εκδ. Πατάκη Ο Φορντ δεν είναι Χέμινγουεϊ. Οι ήρωες του δεν είναι νοτισμένοι με αύρα αρρενωπότητας. Είναι δριμείς εσωτερικά, με μιαν συγκατάβαση μελαγχολική.
Περισσότερα