Ο Χένρι Μουρ φωτογραφίζει τα γλυπτά του
Από τη Γιώτα Αργυροπούλου //
Πηγή: tospirto.net
Info
22 Μαϊου έως 11 Ιουλίου. «Rodin, Brancusi, Moore: Through the Sculptor’s Lens». Waddington Custot Galleries, Λονδίνο
Πηγή: tospirto.net
Info
22 Μαϊου έως 11 Ιουλίου. «Rodin, Brancusi, Moore: Through the Sculptor’s Lens». Waddington Custot Galleries, Λονδίνο
Του Κωνσταντίνου Καραγιαννόπουλου // * Figure 1 The Martyrdom of Saint Sebastian, 1616 Έτσι σε φανταζόμουν κάθε βράδυ· ωραίο και σκοτεινό σαν θάνατο να κοιτάς και να παρακαλάς το αδύνατο με τα χέρια σου δέσμια των
ΠερισσότεραΓράφει η Σοφία Σκλείδα // * Καίτη Κουμανίδου «Το κόκκινο φουλάρι», Εκδόσεις Δρόμων, Αθήνα 2023 Το ταλέντο της Καίτης Κουμανίδου αποδεικνύεται περίτρανα από τον εύστοχο και αριστοτεχνικό συνδυασμό ποιητικού και πεζού λόγου και συνυφαίνεται με εξαιρετικά
ΠερισσότεραΜετά τη μεγάλη επιτυχία και των δυο ημερών-παραστάσεων του Μαρτίου και την παρότρυνση-απαίτηση αρκετών θεατρόφιλων που δεν πρόλαβαν να το δουν, η Πειραματική Σκηνή Καλαμάτας «ανάβει» και πάλι «Το μαγκάλι». Έτσι, το θεατρικό έργο «Το μαγκάλι» του συγγραφέα-δημοσιογράφου, Γρηγόρη
ΠερισσότεραΓράφει η Γιόλα Πετρίτση // Ζάουμε Καμπρέ «Confiteor», Μετάφραση: Ευρυβιάδης Σοφός, εκδόσεις Πόλις, σελ. 736 Confiteor σημαίνει ομολογώ, εξομολογούμαι τις αμαρτίες μου και πράγματι ο ήρωας του μυθιστορήματος ομολογεί το λάθος (culpa). Το λάθος που γίνεται από το
ΠερισσότεραΓράφει η Ανθούλα Δανιήλ // Peter Frankopan: «Οι δρόμοι του Μεταξιού», Μια νέα Ιστορία του Κόσμου, Μετάφραση, Γιάννης Βογιατζής, Επιμέλεια, Νίκος Λίγγρης, Εκδ. Αλεξάνδρεια, 2022 «Οι Δρόμοι του Μεταξιού δεν ήταν κάποια εξωτικά περάσματα και σημεία συνάντησης, αλλά
ΠερισσότεραΤης Αφροδίτης Φραγκιαδουλάκη // * Ο Νίκος κατέβασε το ακουστικό του τηλεφώνου και φώναξε αρκετά δυνατά «περάστε» προς τη μεριά της μισάνοιχτης πόρτας. Η Ισμήνη μπήκε σχεδόν χοροπηδώντας στο ιατρείο. Την ακολουθούσε η μαμά της. «Καλώς τη μικρή
ΠερισσότεραΣυνέντευξη στην Ελένη Γκίκα // «Όλα ξεκινούν από μια αρχική ιδέα κι αυτό έχει να κάνει συνήθως με το κεντρικό πρόσωπο. Σχεδόν πάντα, ο πρώτος χαρακτήρας σκιτσάρεται μέσα μου και στο πέρασμα του χρόνου, που δεν του επιτρέπω ποτέ
ΠερισσότεραΓράφει η Ελένη Γκίκα // «Πέπλο σιωπής», Stuart Neville , Μετάφραση: Βάσια Τζανακάρη, εκδ. Μεταίχμιο, σελ. 352 Οι φωτογραφίες, εν τέλει, δεν είναι απλή υπόθεση, φυλακίζουν μέσα τους παρελθόν και μυστικά. Όπως δεν είναι απλή υπόθεση και τα οικογενειακά
ΠερισσότεραΓράφει ο Αλέξανδρος Αδαμόπουλος // Η καρφίτσα και το μπαλόνι -Δεν έχω ξεδιαλύνει ακόμα μέσα μου γιατί είχα πάντα την ανάγκη από μικρός να φτιάχνω με τα χέρια όλη μου τη ζωή -Αυτό είναι ευγενικός πνευματικός αγώνας
ΠερισσότεραΓράφει ο Δημήτρης Καρύδας // Αντρέα Καμιλέρι «Καπνός στον ορίζοντα», Μετάφραση: Χρήστος Ρομποτής, εκδόσεις Καστανιώτη, σελ. 128 Στα βιβλία του Αντρέα Καμιλέρι που δεν συμπεριλαμβάνονται στη «σειρά περιπετειών του επιθεωρητή Μονταλμπάν» πέρα από δύο τρία δείγματα ερωτικής λογοτεχνίας
ΠερισσότεραΓράφει η Κατερίνα Λιβιτσάνου- Ντάνου // Συλλογικό: «Η φωνή της», εκδ. Καστανιώτη Το Μάη του 2023 κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ η πρώτη έκδοση του βιβλίου με τίτλο “Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ”. Ένα συλλογικό έργο, τα διηγήματα
ΠερισσότεραΤου Δημητρίου Καρπέτη // Τεμαχισμένα Σώματα Στα χάσματα του γυμνού σου κορμιού το πεπρωμένο μεταλλάσσεται, η ψυχή χρωματίζεται. Στο άπειρο του χρόνου τεμαχίσαμε τον εαυτό μας σε κομμάτια, τα ανταλλάξαμε στα σεντόνια της σφοδρής επιθυμίας. Στη θολερή
ΠερισσότεραΤου Απόστολου Λαγαρία // * «Γιατί δε σου άρεσε το τέλος της ταινίας;» «Γιατί ήταν ευτυχισμένο» Σταμάτησε να στρίβει το τσιγάρο και τον κοίταξε. Μία ριπή ανέμου σήκωσε φθινοπωρινά φύλλα και τα σκόρπισε γύρω τους. «Μα
ΠερισσότεραΓράφει ο Παναγιώτης Χατζημωυσιάδης // * Γιώργος Δελιόπουλος, «Αλιρρόη», εκδ. ΑΩ, 2023 Είσοδος μ’ ένα ποίημα, έξοδος μ’ ένα ποίημα, οι ενότητες ανακαλούν την αρχαία τραγωδία. Μια θεατρική σκηνή στήνεται ενώπιόν μας. Εμφανίζεται το ποιητικό υποκείμενο.
ΠερισσότεραΤου Παναγιώτη Κοντού // Ουρλιαχτά, φωνές ακούονται καθημερινά από τα νερά του Αιγαίου προερχόμενες από τους Σύριους πρόσφυγες. Ξεκίνησαν το ταξίδι τους για μια ζωή ελεύθερη και δίκαιη. Για μια ζωή που έχει δικαιώματα και όχι μόνο
ΠερισσότεραΤης Ηλιάνας Γκίνη // * “Αρλέτα, εσύ να είσαι καλά” Η Αρλέτα γεννήθηκε μέσα σε έναν ουρανό θαλασσή. Όλα γύρω της, με το που αντίκρισε για πρώτη φορά την ζωή, ήταν μπλε. Δημιουργήθηκε από
ΠερισσότεραΤο βιβλίο «Η Πόλη των Γενναίων (Brave City)» είναι το προσωπικό μου στοίχημα με την αστυνομική λογοτεχνία. Το γράψιμο της ιστορίας ξεκίνησε κατά τη διάρκεια του δεύτερου σεμιναρίου δημιουργικής γραφής, το μακρινό πλέον 2006, και ολοκληρώθηκε μέσα στο
Περισσότερα