Fractal

✔ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ: Κερδίστε 10 βιβλία από τις εκδόσεις Λιβάνη

 

livanis_covers

 

Το περιοδικό Fractal, σε συνεργασία με τις εκδόσεις Λιβάνη (www.livanis.gr/) προσφέρουν 10 αντίτυπα από τα ακόλουθα νέα βιβλία (2 αντίτυπα από κάθε βιβλίο):

 

  • Το μυστικό του καλλιγράφου” του Ραφίκ Σάμι
  • “Ορφέας” του Ρίτσαρντ Πάουερς
  • “Από τον μεγάλο πόλεμο στη διαρκή κρίση” του Μαρκ Σενέ
  • “Η κρυφή σοφία της γης” του Κρίστοφερ Σκότον
  • “Ρουά Ματ” του Τζον Ντόνοχιου

 

Για να πάρετε μέρος στον διαγωνισμό μας, θα πρέπει:

✔ να κάνετε Like στη σελίδα του περιοδικού Fractal: https://www.facebook.com/fractalart.gr

✔ να κάνετε Like και Share (κοινοποίηση) στον τοίχο σας στο Facebook την ακόλουθη σχετική ανάρτηση του διαγωνισμού: (https://www.facebook.com/fractalart.gr/posts/1663121857283781)

 

Ο διαγωνισμός ισχύει έως και την Τρίτη 5 Απριλίου 2016, στις 12 τα μεσάνυχτα.

Η κλήρωση των 10 τυχερών θα πραγματοποιηθεί μέσω του Random.org και οι νικητές θα ειδοποιηθούν μέσω μηνύματος στο Facebook για την παραλαβή των δώρων τους.

Τα αποτελέσματα της κλήρωσης θα ανακοινωθούν έως την Πέμπτη 7 Απριλίου 2016 στην παρούσα σελίδα και στη σελίδα μας στο Facebook: https://www.facebook.com/fractalart.gr

 

Στην κλήρωση έχουν δικαίωμα συμμετοχής μόνο όσοι είναι κάτοικοι Ελλάδας και όχι εξωτερικού και έχουν πραγματοποιήσει και τις 2 ανωτέρω ενέργειες. Τα δώρα είναι προσωπικά και συγκεκριμένα, δεν μεταβιβάζονται σε τρίτους και δεν ανταλλάσσονται με χρήματα ή άλλα είδη. Τα προσωπικά σας στοιχεία θα τηρηθούν εμπιστευτικά και θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για επικοινωνία μαζί σας σχετικά με τον παρόντα διαγωνισμό. Για οποιαδήποτε διευκρίνιση σχετικά με τον διαγωνισμό, επικοινωνήστε με το fractalart.gr@gmail.com

 

Τα ονόματα των 10 νικητών του διαγωνισμού:

 

★ Τα ονόματα των 10 νικητών του διαγωνισμού των Εκδόσεων Λιβάνη, έπειτα από κλήρωση που πραγματοποιήθηκε μέσω του Random.org:

 

✔ Το βιβλίο Το μυστικό του καλλιγράφου” του Ραφίκ Σάμι κερδίζουν οι:

– Βίκυ Γιαννακάκου (https://www.facebook.com/vickyiankas)
– Georgios Papadimitriou (https://www.facebook.com/georgiospap)

 

✔ Το βιβλίο “Ορφέας” του Ρίτσαρντ Πάουερς κερδίζουν οι:

– Όλγα Ασκαρίδου (https://www.facebook.com/profile.php?id=100008380505114)
– Anna Drakoulakou (https://www.facebook.com/drakoulakou)

 

✔ Το βιβλίο “Από τον μεγάλο πόλεμο στη διαρκή κρίση” του Μαρκ Σενέ κερδίζουν οι:

– Πωλίνα Μπιβολάρη (https://www.facebook.com/profile.php?id=1677655195)
– Vasw Diatsidou (https://www.facebook.com/vasw.diatsidou)

 

✔ Το βιβλίο “Η κρυφή σοφία της γης” του Κρίστοφερ Σκότον κερδίζουν οι:

– Natasa Stratigou (https://www.facebook.com/natasa.stratigou.1)
– Παντελής Λιάκας (https://www.facebook.com/red.power.792)

 

✔ Το βιβλίο “Ρουά Ματ” του Τζον Ντόνοχιου κερδίζουν οι:

– Ανθίτσα Τυρολόγου (https://www.facebook.com/tyrologou.anthi)
– Giorgos Andrinopoulos (https://www.facebook.com/giorgos.andrinopoulos.5)

 

 

>> Διαβάστε περισσότερα για τα νέα βιβλία των εκδόσεων Λιβάνη:

 

liv_1ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΓΡΑΦΟΥ” του Ραφίκ Σαμί >>

Το νέο έσκασε σαν βόμβα στα δρομάκια της παλιάς πόλης της Δαμασκού: Η Νούρα, η όμορφη γυναίκα του διάσημου καλλιγράφου Χαμίντ Φαρσί, το έσκασε από το σπίτι! Όμως γιατί γύρισε την πλάτη σε μια ζωή για την οποία πολλές θα τη ζήλευαν; Ή μήπως έχει απαχθεί απ’ τους εχθρούς του άντρα της;

Από μικρός, ο Χαμίντ Φαρσί θεωρείται παιδί-θαύμα. Πιστεύει ότι στην εκλεπτυσμένη ομορφιά της καλλιγραφίας η ποίηση βρίσκει την καθαρότερη έκφρασή της. Αλλά με τα χρόνια ανακαλύπτει τις αδυναμίες της αραβικής γλώσσας που περιορίζουν τις δυνατότητές της στη σύγχρονη εποχή. Στη Γνωστική Εταιρεία, το μυστικό σύνδεσμο των καλλιγράφων, σχεδιάζει μια ριζική γλωσσική μεταρρύθμιση, χωρίς να συνειδητοποιεί τους κινδύνους…

Με πείσμα, ρίχνεται στη δουλειά για να πραγματοποιήσει το μεγάλο όνειρο της μεταρρύθμισης, παραμελώντας τη Νούρα. Εκείνη δεν έχει ιδέα για τα σχέδιά του. Βλέπει μόνο την απωθητική πλευρά του: έναν τσιγκούνη άντρα που μετά την πρώτη νύχτα του γάμου την έχει υποβιβάσει σε οικονόμο του σπιτιού.

Έτσι, δεν είναι περίεργο που κολακεύεται από το ενδιαφέρον ενός έξυπνου νεαρού μαθητευόμενου στο εργαστήρι του άντρα της. Κι έτσι γεννιέται ένας παθιασμένος έρωτας – ο έρωτας μιας μουσουλμάνας κι ενός χριστιανού.

 

liv_2“ΟΡΦΕΑΣ” του Ρίτσαρντ Πάουερς >>

Άκου πιο προσεκτικά, άκου τα πιο μικρά, άκου πιο ανάλαφρα, κάθε ήχο, από όπου κι αν προέρχεται, και θα καταλάβεις πώς θα ακούγεται ο κόσμος πολύ καιρό αφότου θα έχει τελειώσει η δική σου συναυλία.

Ο μουσικοσυνθέτης Πίτερ Ελς ανοίγει μια μέρα την πόρτα του για να βρεθεί μπροστά σε αστυνομικούς.

Το ερασιτεχνικό εργαστήριο μικροβιολογίας που έχει φτιάξει στο σπίτι του –το πιο πρόσφατο πείραμά του στο πλαίσιο της αέναης προσπάθειάς του να ανακαλύπτει απροσδόκητα μοτίβα μουσικής– έχει εγείρει τις υποψίες του Υπουργείου Εσωτερικής Ασφάλειας.

Γεμάτος πανικό από την επιδρομή των αστυνομικών, ο Ελς γίνεται φυγάς και καταστρώνει ένα σχέδιο για να μετατρέψει αυτή την ολέθρια σύγκρουση με το κράτος ασφάλειας σε ένα έργο τέχνης που θα αφυπνίσει τους ακροατές του και θα τους ευαισθητοποιήσει ξανά στους ήχους που υπάρχουν παντού γύρω τους.

Κάποτε, όταν ήταν νέος, ο Πίτερ Ελς πίστευε πως η μουσική μπορούσε να σώσει τη ζωή ενός ανθρώπου.

Τώρα όμως θέλει μόνο ένα πράγμα προτού πεθάνει: να σπάσει τα δεσμά του χρόνου και να ακούσει το μέλλον.

Ποτέ του δε θέλησε κάτι άλλο.

Και αργά το αποψινό βράδυ τούτης της αλλόκοτα όμορφης άνοιξης το να θέλει κάτι τέτοιο φαντάζει το ίδιο λογικό με το να θέλει οτιδήποτε άλλο.

Η σκέψη και μόνο του έφερνε το παγωμένο ρίγος που κάποτε του προκαλούσε η μουσική.

Το εργαστήριο τον έκανε να νιώθει ότι ήταν ακόμα ζωντανός, ότι δεν ήταν πολύ αργά για να μάθει το νόημα της ζωής.

 

liv_3“ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΛΕΜΟ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΗ ΚΡΙΣΗ” του Μαρκ Σενέ >>

Η άνοδος της χρηματοπιστωτικής αριστοκρατίας στην εξουσία και η αποτυχία της δημοκρατίας

Σήμερα, στο όνομα της ικανοποίησης των χρηματοπιστωτικών αγορών, οι οποίες είναι φύσει ανικανοποίητες, οι σύγχρονες γενιές υποφέρουν.

Το 1914, στον βωμό του έθνους, η νεολαία της Ευρώπης θυσιάστηκε στους μαζικούς τάφους ενός μακρόχρονου και αδυσώπητου πολέμου. Τώρα, όπως και τότε, η δημοκρατία καταβαραθρώνεται καθώς οι ασκούμενες πολιτικές δεν ανταποκρίνονται ούτε στα συμφέροντα αλλά ούτε και στις επιδιώξεις της πλειοψηφίας.

Η επίλυση αυτής της κρίσης, η θεραπεία αυτού του καρκίνου που κατατρώει την κοινωνία, απαιτεί σεβασμό προς τις θεμελιώδεις αρχές και αξίες: αφενός, η δημοκρατία χρειάζεται ανάνηψη για να βγει από το κώμα της και, αφετέρου, το χρηματοπιστωτικό σύστημα πρέπει να επαναπροσδιορίσει τη θέση του, ώστε να τεθεί στην υπηρεσία της οικονομίας και της κοινωνίας.

Ένα αμείλικτο δοκίμιο, στο οποίο καταδεικνύεται πώς κινητοποιούνται τα λόμπι του χρηματοπιστωτικού τομέα για να παρεμποδίσουν οποιαδήποτε πρόοδο προς αυτή την κατεύθυνση.

Είναι παράδοξο το γεγονός ότι μια μικρή μειονότητα του παγκόσμιου πληθυσμού είναι σε θέση να επιβάλλει τη βούλησή της στο σύνολο της κοινωνίας.

Οι χρηματοπιστωτικές αγορές και οι μεγάλες τράπεζες έχουν αποκτήσει μέγεθος, πολυπλοκότητα και αδιαφάνεια σε τόσο ανησυχητικό βαθμό, που τους επιτρέπει να αυξήσουν ακόμα περισσότερο την ισχύ τους.

Σε διεθνές επίπεδο, οι εκλεγμένες διοικήσεις, είτε είναι της Αριστεράς είτε της Δεξιάς, εφαρμόζουν την ίδια οικονομική πολιτική, μια πολιτική που εξυπηρετεί τα συμφέροντα της χρηματοπιστωτικής αριστοκρατίας και απλώς επιτείνει την κρίση και δυσχεραίνει τις προοπτικές για το μέλλον.

 

liv_4“Η ΚΡΥΦΗ ΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΓΗΣ” του Κρίστοφερ Σκότον >>

Ένα μυθιστόρημα με οικολογικές προεκτάσεις, στοχαστικό τη μια στιγμή και ξέφρενο την άλλη, Η Κρυφή Σοφία της Γης αφηγείται μια πράξη βίας σε μια κωμόπολη του αμερικανικού νότου, ο αντίκτυπος της οποίας θα αλλάξει για πάντα την άποψη ενός δεκατετράχρονου αγοριού, του Κέβιν, για την ανθρώπινη σκληρότητα αλλά και τη συμπόνια.

Λυτρωτική και βαθιά συγκινητική, η ιστορία αποτελεί την αφήγηση του ενήλικα πια Κέβιν, ο οποίος αναπολεί το καλοκαίρι που απέβαλε το κουκούλι του παιδιού και έκανε τα πρώτα του διστακτικά βήματα ως άντρας.

Αυτόπτης μάρτυρας του θανάτου του μικρού αδελφού του σε ένα φοβερό ατύχημα που συνέβη στο σπίτι, ο Κέβιν πηγαίνει μαζί με τη μητέρα του στον παππού του για να περάσουν το καλοκαίρι.

Σε αυτή την ξεφτισμένη πόλη ανθρακωρύχων βαθιά στα Απαλάχια όρη, ο Κέβιν συναντά τυχαία ένα ημιάγριο αγόρι, τον Μπάζι Φινκ, που τον μυεί στα μυστήρια και στη μεγαλοπρέπεια των δασών.

Όταν ο Μπάζι γίνεται μάρτυρας ενός άγριου εγκλήματος μίσους, αρχίζει να ξετυλίγεται μια σειρά γεγονότων που δοκιμάζουν τα όρια της αντοχής του Μπάζι και του Κέβιν, σ’ έναν επικό αγώνα επιβίωσης στα βουνά του Κεντάκι.

 

liv_5“ΡΟΥΑ ΜΑΤ” του Τζον Ντόνοχιου >>

Στρατόπεδο συγκέντρωσης Άουσβιτς, 1944
Ο αξιωματικός των Ες-Ες Πάουλ Μάισνερ, για να αναπτερώσει το ηθικό των αντρών που υπηρετούν στο στρατόπεδο του Άουσβιτς, αποφασίζει να στήσει μια σκακιστική λέσχη.

Όταν μαθαίνει ότι και οι κρατούμενοι παίζουν σκάκι μεταξύ τους, του κινεί την περιέργεια η φήμη για έναν εβραίο ωρολογοποιό, τον Εμίλ Κλεμάν, που θεωρείται ανίκητος.

Τον βάζει τότε να αναμετρηθεί με τους καλύτερους σκακιστές των Ες-Ες του στρατοπέδου και ο Εμίλ, για τον οποίο το σκάκι δεν είναι απλώς ένα πνευματικό παιχνίδι, καταλήγει να παίζει για τις ζωές των συγκρατούμενών του, κερδίζοντας σιγά σιγά το σεβασμό του Γερμανού αξιωματικού.

Άμστερνταμ, 1962
Στο πλαίσιο ενός επίσημου τουρνουά σκακιού, ο πρώην κρατούμενος του Άουσβιτς Εμίλ Κλεμάν, που πιστεύει ότι δεν υπάρχουν καλοί Γερμανοί, γνωρίζει τον Βίλχελμ Σβένινγκερ, άλλοτε μέλος του Ναζιστικού Κόμματος και υπάλληλο του γερμανικού Υπουργείου Δημόσιας Διαφώτισης και Προπαγάνδας στο Β? Παγκόσμιο Πόλεμο.

Σχεδόν είκοσι χρόνια μετά τον πόλεμο, οι δύο άντρες καταλήγουν να θυμούνται και να συζητούν ο καθένας τη δική του πλευρά της ιστορίας και μια απρόσμενη φιλία, μέχρι τότε αδιανόητη, αρχίζει να αναπτύσσεται μεταξύ τους.

Μια ιστορία για τη συμφιλίωση, τη συγχώρεση και τελικά τη λύτρωση.

Ο Εμίλ αναζητάει τα μάτια του φίλου του, σαν να ελπίζει για συγχώρεση.

«Φοβάμαι ότι μολύνθηκα από τη διαφθορά τους. Αν πρόκειται να θυμηθώ αυτή τη μέρα, θα είναι για να πω ότι ήταν μια μέρα που έπαιξα σκάκι. Μου ζητάς πάρα πολλά όταν μου λες να θυμάμαι αυτό εδώ – αυτή τη φρίκη».

Ο Ιβ παίρνει τα χέρια του φίλου του στα δικά του.

«Δεν πρέπει να σκέφτεσαι έτσι. Δεν είναι δική σου η ντροπή, αλλά δική τους. Το κάνουν επειδή δε σημαίνουμε τίποτα γι’ αυτούς. Δεν έχουμε αξία. Δεν είμαστε καν ανθρώπινα όντα πια. Αυτή είναι η αλήθεια εδώ πέρα».

Ο Εμίλ δεν ικανοποιείται.

«Πώς καταντήσαμε τόσο ανάξιοι;»

«Δεν το έχεις καταλάβει, Εμίλ; Είσαι τόσο προσηλωμένος στον εξωπραγματικό, μυστηριώδη κόσμο των πιονιών και των βασιλιάδων που δε βλέπεις ότι ταξιδεύουμε προς την ανυπαρξία;»

 

Ετικέτες:
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Back to Top