Fractal

Σκέψεις: “Το αρτηριοσκληρωτικό εκπαιδευτικό σύστημα ρίχνει τους μαθητές ολόκληρη τη σχολική χρονιά σε λήθαργο”

Της Άννας Δεληγιάννη – Τσιουλπά // *

 

f1

 

Από τη μια το κακό, μη αποδοτικό εκπαιδευτικό σύστημα και από την άλλη τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έφεραν στο προσκήνιο νέους άβουλους οι οποίοι δεν επιζητούν παρά μια σχολή ως διέξοδο και τίποτα περισσότερο. Για το λόγο τούτο, όλη τη χρονιά παρουσιάζονται στις αίθουσες διδασκαλίας ως φιλοξενούμενοι, γιατί τμήματα κατευθύνσεων των 28 ατόμων μόνο τη γελοιοποίηση του εκπαιδευτικού και την απροθυμία των μαθητών για το μάθημα μπορούν να προκαλέσουν! Ένας μαθητής ο οποίος επιλέγει οικονομικές σχολές είναι δυνατόν να διδάσκεται 5 ώρες την εβδομάδα ιστορία 2 ώρες γενικής παιδείας και 3 κατεύθυνσης όπου πολλά πράγματα επαναλαμβάνονται και το μέγιστον, δεν εξετάζονται πανελλαδικώς στην ιστορία κατεύθυνσης! Τι ζούμε ,πού ζούμε, γιατί δεν μαθαίνουμε επιτέλους, από τους ξένους και αντιγράφουμε μόνο τα φοροεισπρακτικά τους μέτρα! Έτσι η παρατήρηση σε μαθητή: “γιατί έχεις ανοιχτό το κινητό σου;” δίνει την απάντηση “διαβάζω” και πράγματι διαβάζει βιολογία! Εάν πούμε ότι πρέπει να τον τιμωρήσουμε, τι είδους ποινή να του επιβάλλουμε αφού πουθενά δεν αναγράφεται κάτι σχετικό παρά μόνο η φράση απαγορεύεται η χρήση κινητού! Κι από την άλλη όταν δεν υπάρχει ενδιαφέρον και σε περιμένει το απογευματινό φροντιστήριο λες “δεν τραβάω κι έναν ύπνο”. Και πάλι θες να τιμωρήσεις για απρεπή συμπεριφορά αλλά πώς, πόσο κι αν το ξανακάνει τι προβλέπεται; Απλά δεν προβλέπεται! Τα συμπεράσματα δικά σας!

 

* Η Άννα Δεληγιάννη-Τσιουλπά είναι εκπαιδευτικός, συγγραφέας, κριτικός

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Back to Top